HTML

KénySZer-SZingli-Lét

Friss topikok

  • drott: de jó de jó!!! már többször nézegettem nincs e új bejegyzés és tessék, végre :) Nekem az tuti hogy... (2010.09.09. 13:53) Nyár, vége, hangulat
  • bujakz: Mohus, mikorra várhatjuk a következő bejegyzést? nagy a csönd mostanában. (2010.07.25. 21:49) Így jártam Nagyapátokkal
  • bujakz: Mohus! Ezúton még egyszer boldogot Neked! Nemsoká csatlakozom én is! ;) (2010.04.27. 21:40) Nemcsakahúszéveseké...
  • boush: Ez egy fasz volt! (2010.03.23. 10:41) legalja pont húúúú...
  • mohus: @ciao: Igen, igazad van, az önbizalmon kéne csiszolni, nem keveset. Arról nem is beszélve, hogy eg... (2010.03.21. 22:37) Mr. Hudini és Mr. Hejesírás

Linkblog

2009.11.14. 17:28 mohus

Azok a fránya közösségi oldalak!

Jó dolog az, ha az ember lánya felkeveredik egy ilyen csodára és hirtelenjében 600 fölé emelkedik az ismerőseinek száma. Együtt örülhet a rég nem látott osztálytársakkal, amikor lát egy-két megatuti fotót Thaiföldről, vagy olvashatja, hogy ej, de bejött egyeseknek az élet...Van viszont egy komoly hátulütője is. Amikor egyedül szomorkodik, beüti a kis jelszavát, és rámegy az "Ismerőseim új fotói" menüpontra, elétárul kb. 40 esküvős és kisbabás kép.

Akikkel nem is olyan rég még együtt tivornyázott a Morrisonsban hajnalig, vagy akiknek elmagyarázta, hogy ha szexeltek a pasijukkal szombaton, akkor hétfőn még simán bevehetnek esemény utáni tablettát, nem kell összeszorított combokkal várniuk, hogy 1 hónap múlva becsöngessen a Mikulás...na, ezek az ismerősök ott virítanak és királyi többesben beszélnek gyermekükről. Aztán gyermekükről és annak kistesójáról. Szirupos boldog családos képekkel örvendeztetik meg az ismerősöket és tuti van egy képük, aminek a címe nemes egyszerűséggel az, hogy "Mi".

Én tényleg szívből örülök mások boldogságának, és a barátnőim is meg tudják erősíteni, hogy attól is elérzékenyülök, ha azt hallom, hogy a barátnő mucsaröcsögei hatod-unokatesója férjhez ment az Igazihoz és teherbe esett, de amikor a portálon barangolok, önkéntelenül is eszembe jut, hogy én vajon hol csesztem el?!

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kenyszer-szingli-let.blog.hu/api/trackback/id/tr101525091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bujakz 2009.11.15. 16:44:37

Szia Mohus! :)
Azért ezeket iwiw dolgokat nem szabad ám elhinni, "nem mind arany, ami fénylik": modoros.blog.hu/2009/02/18/a_kozossegepito_oldalak

Amúgy az előbb megnéztem én is az "ismerősök friss képeit", az összes esküvős/kisbabás fotó volt! ;)
süti beállítások módosítása