HTML

KénySZer-SZingli-Lét

Friss topikok

  • drott: de jó de jó!!! már többször nézegettem nincs e új bejegyzés és tessék, végre :) Nekem az tuti hogy... (2010.09.09. 13:53) Nyár, vége, hangulat
  • bujakz: Mohus, mikorra várhatjuk a következő bejegyzést? nagy a csönd mostanában. (2010.07.25. 21:49) Így jártam Nagyapátokkal
  • bujakz: Mohus! Ezúton még egyszer boldogot Neked! Nemsoká csatlakozom én is! ;) (2010.04.27. 21:40) Nemcsakahúszéveseké...
  • boush: Ez egy fasz volt! (2010.03.23. 10:41) legalja pont húúúú...
  • mohus: @ciao: Igen, igazad van, az önbizalmon kéne csiszolni, nem keveset. Arról nem is beszélve, hogy eg... (2010.03.21. 22:37) Mr. Hudini és Mr. Hejesírás

Linkblog

2010.04.26. 22:54 mohus

Nemcsakahúszéveseké...

...nu, sok minden történt, amióta nem jártam erre, de leginkább az, hogy elbúcsúztattam a húszas éveim, új időszámítás kezdődött. Hozzon hát szerencsét ez a szép kövér hármaska:-)

Alfahímekről majd később, most inkább nem magam adva ékeskedem, hanem más tollával teszem:-)

Quimby: Magam adom

"Üdvözlöm, érintem, nem mutatom
Nem emlékeztetem, nem kutatom
Nem zavarom, zavarom csak figyelem
Belefeledkezem, vele utazom

Nem sürgetem, nem várom
Nem bántom és nem sajnálom
Ha nem sajnáltatom magam, magam adom
Megadom, megadom, neki megadom magam

Felkavarom, felkavarodom
Megálmodom, belelátom
Megkövetem, megkövetelem
Megszelídítem, megbánom

Meggyújtom, eloltom, meggyújtom, eloltom

Megoltalmazom, elragadom
Elragadtatom magam, magam adom
Megadom, megadom, neki megadom magam

De nem suttogom, elkántálom
Megkóstolom, megkínálom
Keveredek, belehabarodom
Belefeledkezem, vele utazom

Ha kínálom,komálom, imádom
Megszállom, megbabonázom
Ha megbabonáztatom magam, magam adom
Megadom, megadom, neki megadom magam"

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kenyszer-szingli-let.blog.hu/api/trackback/id/tr241954284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drott 2010.04.27. 09:51:46

Nekem tetszik ez a kis kövérke hármas mellette a kis változó számjegyekkel és az a biztos meggyőződésem, hogy Neked is fog- biztos hallottál a dr.ott-féle megérzésről :))) Már az a nap is jó volt amikor épp' betöltötted, igaz? :)

bujakz 2010.04.27. 21:40:57

Mohus! Ezúton még egyszer boldogot Neked! Nemsoká csatlakozom én is! ;)
süti beállítások módosítása