HTML

KénySZer-SZingli-Lét

Friss topikok

  • drott: de jó de jó!!! már többször nézegettem nincs e új bejegyzés és tessék, végre :) Nekem az tuti hogy... (2010.09.09. 13:53) Nyár, vége, hangulat
  • bujakz: Mohus, mikorra várhatjuk a következő bejegyzést? nagy a csönd mostanában. (2010.07.25. 21:49) Így jártam Nagyapátokkal
  • bujakz: Mohus! Ezúton még egyszer boldogot Neked! Nemsoká csatlakozom én is! ;) (2010.04.27. 21:40) Nemcsakahúszéveseké...
  • boush: Ez egy fasz volt! (2010.03.23. 10:41) legalja pont húúúú...
  • mohus: @ciao: Igen, igazad van, az önbizalmon kéne csiszolni, nem keveset. Arról nem is beszélve, hogy eg... (2010.03.21. 22:37) Mr. Hudini és Mr. Hejesírás

Linkblog

2010.09.05. 02:29 mohus

Nyár, vége, hangulat

Szépen eltelt ez a nyár, beköszöntött a korai ősz, ennek örömére írok is egy szösszenetet. A nyár nem telt túl eseménydúsan - már ami a blog témáját illeti, mert egyébként élményekben gazdag és intenzív időszak volt. No, de blogtémailag (uhhh...ezt Grétsy László kielemezhetné az IPM magazinban, vazze)  eddig úgy írhatnám le, hogy "ez a csönd éve volt..." Ám tegnap valahol olvastam egy nagyon jó mottót, ami így hangzik:

"Minden jó, ha jó a vége, ha nem jó, akkor még nincs vége!"

Legyen úgy! És jöjjön vissza a nyár még egy picit, légyszilégyszi.

Van viszont egy kis sztori, amit megosztok veletek. Úgy alakult, hogy a mosdókagylóm némileg (totálisan) eldugult. Nem értettem, hogy hogy lehet ez, bár a szűrőm már rég tönkrement és egy DM-ben vásárolható gagyi szűrő helyettesíti, ami néha ecetben ázik fertőtlenítés gyanánt. Egy nem túl sűrű hétvégén nekiveselkedtem és szétszereltem a mosdó alatt a csöveket, de ott nem volt homokszem a gépezetben, így gondoltam, megnézem a következő részen és kihúztam a falból a csövet. Ezen a ponton leültem a fürdőszoba közepére, és totál kétségbeestem, hogy úristen, én már olyan rég élek egyedül, hogy "elpasiasodtam" és simán végzek férfiaknak való házimunkát. Ekkor azonban megláttam, hogy a falban a cső folytatásában ott virít a mini szájfényem, az volt a bűnös a dugulásnál...rögtön jobb kedvem lett, hogy annyira mégse halványodik a ketteske a személyi számom elején, csak egy igazi nő képes eldugaszolni a vízvezetéket egy szájfénnyel:-)

Egyébként most értem haza az idei esküvőszezon utolsó felvonásáról. A nyáron csokor elkapásból egyesre vizsgáztam (5/0), torokszorítós meghatódásból ötösre (5/5):-) Ha olvassák a bennfentesek, ezúton is kívánom...nem is lehet ezt kifejezni, na. Ásó, kapa, nagyharang, 2060-ban pedig ott a helyem minimum 5 aranylakodalmon!

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kenyszer-szingli-let.blog.hu/api/trackback/id/tr182272293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drott 2010.09.09. 13:53:42

de jó de jó!!! már többször nézegettem nincs e új bejegyzés és tessék, végre :) Nekem az tuti hogy egy kis napfényt csempésztél a totál ködös őszi délutánomba, köszönet érte!
süti beállítások módosítása