HTML

KénySZer-SZingli-Lét

Friss topikok

  • drott: de jó de jó!!! már többször nézegettem nincs e új bejegyzés és tessék, végre :) Nekem az tuti hogy... (2010.09.09. 13:53) Nyár, vége, hangulat
  • bujakz: Mohus, mikorra várhatjuk a következő bejegyzést? nagy a csönd mostanában. (2010.07.25. 21:49) Így jártam Nagyapátokkal
  • bujakz: Mohus! Ezúton még egyszer boldogot Neked! Nemsoká csatlakozom én is! ;) (2010.04.27. 21:40) Nemcsakahúszéveseké...
  • boush: Ez egy fasz volt! (2010.03.23. 10:41) legalja pont húúúú...
  • mohus: @ciao: Igen, igazad van, az önbizalmon kéne csiszolni, nem keveset. Arról nem is beszélve, hogy eg... (2010.03.21. 22:37) Mr. Hudini és Mr. Hejesírás

Linkblog

2010.02.13. 13:16 mohus

Valentin nap

Megint jó rég jöttem, de egyszerű az oka: konkrétan nem történt semmi említésre méltó.

De egy "vicces" offtopik témám mégis van. Szóval, nem cseréltem ki az éves BKV bérletemben a szelvényt és február havának második napján, miután Superman módra megmentettem a Deák tér mozgólépcsőzős emberkéit egy dominóelv-szerű full tömegkáosztól (úgy történt, hogy egy bácsi elbotlott, hátraesett az előttem álló nénire, akit én kitartottam és ezzel jól kificamítottam a csuklóm), megvágott az ellenőr. Én mondtam neki, hogy de hát a sztrájk, meg különben is, ő meg csak nyomta a rizsát, hogy az éves bérletesek majd év végén kapnak kompenzációt (mégis, milyen kompenzációt??? Én valszeg 2011-ben is éves bérletes leszek, erről ennyit), és kezembe nyomta a csekket, hogy húzás van az Akácfa utcába. Én magamban megköszöntem, hogy előre finanszírozhattam a fizetését, másnap meg elkutyagoltam a rég nem látott Akácfa utcába. Ott egy cuki néni közölte, hogy nem 2 ezer, csak 1 ezer forint a móka, úgyhogy végül nem is volt olyan drága. És estére a csuklóm is visszakattant a helyére.

Na szóval, mindenkinek nagyon boldogságos-harmonikus Valentin napot! Mindjárt beteszek egy képet is nektek!

https://m.blog.hu/ke/kenyszer-szingli-let/Parosan_szep....jpg

Azon gondolkodtam, hogy tulképp ezek az ünnepek (Valentin nap, Anyák napja, stb) tökre beleillenének az idealizált rózsaszín világképembe, csak az zavar, hogy iparágak épültek rájuk, mint az esküvőkre. Úgy értem, hogy pl. hasonlítsunk össze egy fehér virágos "sima" csokrot és egy esküvői csokrot: brutál árrést tesznek rá, pedig nem hinném, hogy sokkal több meló lenne vele. A virágkötők kommenteljék be, ha mégis:-) De a lényeg, hogy mindenki szervezheti ezeket az ünnepeket a maga módján, csak van, akinek van egy elképzelése és aztán elkapja a gépszíj, meg a jól megszerkesztett márketing...pl. a Szex és NY filmben is bekattan Carrie a Vera Wang ruhától, de a végén mégis az eredeti elképzelése szerint a legfontosabbakkal ünnepel egy kosztümben.

Ha ismerném az Őazakit, akkor holnap kapna tőlem egy finom csoki tortát (nem, nem szív alakút), és ugyanúgy szeretném (nem a csoki tortát, hanem Őt), mint tegnap vagy holnapután. De azért ha már van egy ilyen szerelmesek napja, akkor miért ne ehetne "nem csak úgy" sütit?!

Én a helyében egyébként igyekeznék megtalálni azt a fránya GPS-t, mert júniusban utazom (Családi hagyományt teremtünk. Bátyám is utazott a 30. nyarán)  Aki ott van, ott van, aki nincs, nincs!!!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kenyszer-szingli-let.blog.hu/api/trackback/id/tr281754591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drott 2010.02.14. 12:33:41

ha pasi lennék, tuti szeretném, hogy Te süss nekem nemszívalakúcsokitortát bármikor de a leginkább Valentin napon :-)
süti beállítások módosítása