HTML

KénySZer-SZingli-Lét

Friss topikok

  • drott: de jó de jó!!! már többször nézegettem nincs e új bejegyzés és tessék, végre :) Nekem az tuti hogy... (2010.09.09. 13:53) Nyár, vége, hangulat
  • bujakz: Mohus, mikorra várhatjuk a következő bejegyzést? nagy a csönd mostanában. (2010.07.25. 21:49) Így jártam Nagyapátokkal
  • bujakz: Mohus! Ezúton még egyszer boldogot Neked! Nemsoká csatlakozom én is! ;) (2010.04.27. 21:40) Nemcsakahúszéveseké...
  • boush: Ez egy fasz volt! (2010.03.23. 10:41) legalja pont húúúú...
  • mohus: @ciao: Igen, igazad van, az önbizalmon kéne csiszolni, nem keveset. Arról nem is beszélve, hogy eg... (2010.03.21. 22:37) Mr. Hudini és Mr. Hejesírás

Linkblog

2010.01.12. 20:45 mohus

2010 rulez!

Na, előtört belőlem a grafománia, úgyhogy lássuk, hogy is lesz ez a 2010-es év, ami már dübörög 12 napja! Készüljetek fel, fittánc óráról jövök tele endorfinnal, úgyhogy idealista, jókedvű és némileg szirupos lehet...meglátjuk, mit dob a rendszer.

Egy biztos, tervek és álmok vannak bőven, szóval nem fogom nektek énekelni (amúgy se énekelnék, mert a hangomtól beájulnátok a szó negatív értelmében...) Zoránt, hogy "végre valóra vált az álmunk, csak fekszünk álmatlanul, olyan üres a lelkünk, s csak várunk, egy álom kéne, egy új".

Szóval, itt a bűvös 30. küszöbén határozottan érzem, hogy végre benőtt a fejem lágya és felkészültem Mr. Big megismerésére és arra, hogy boldoggá tegyem. Úgyhogy remélem, hamarosan a blog címe azzal kezdődik, hogy ex-kényszer...

Azt már ugyebár vágom, hogy a nyaram úgy fogom tölteni, mint Hugh Grant a Négy esküvő és egy temetés c. filmben, vagyis szombatonként sztenderd program lesz az esküvőre járás:-) Azért remélem, a csokordobálásoknál nem egyedül fogok topogni a nap fénypontjai mögött... Na jó, tudjátok mit, mégiscsak remélem!!! És nem azért, mert el akarom kapni, hanem mert azt jelentené, hogy kiírhatom a díszes kis kompániám szerelemvonatára, hogy "az összes jegy elkelt":-)))

Az is tervbe van véve, hogy az olyan hétvégéken, amikor nem talpig csiniben esküvőn ropom hajnalig, nem fogok itthon ülni, mindig lesz valami izgalmas programom, és a nyári napsütés minden sugarát kiélvezem, azt a különleges nyáresti illatot beszippantom, rengeteg boldogság-pillanatot őrzök majd. Minden hullócsillagnál kívánok egy egyértelműt.

Batárkát, a fényképezőgépemet idén se fogom kímélni, sok örömteli eseménynek, szép fényjátékoknak leszünk tanúi közösen! Majd segít nekem a Jézuskától kapott GPS maca, hogy megtaláljam a legjobb fotótémákat az országban. Anne Moss képei pedig lepipálják Anne Geddes remekműveit:-)

Ha rajtam múlik, az élőzene is tovább él, mert készülök arra, hogy sok koncerten fogom üvölteni pl. hogy "szegény Jávor Pál, biztos sokat smároltál le ronda nőt", vagy hogy "a távolban egy trombita táncoltat egy öreg zongorát, a cukornád felém küldi édes illatát", arról már nem is beszélve, hogy "a többiektől szép az élet, látod a Földnek is van Holdja, a sötétben azt látom csak nagyon szépnek, amit megjegyeztem a világosban".

Ennek az évnek egy valamiben már most biztos, hogy nyertese leszek, mert kb. 1 év komoly kényszer-fogyókúra, fájdalomküszöb-emelés, fogorvos-függőség és kb. 150 fórumhozzászólás után megkapom Andrástól (a fogorvosom. a szerk.) a holywood-i mosolyom. Utána kb. 2 hétig biztos nem fogok merni vagányan zöldalmát harapdálni. Na de ha letelik a para-időszak, Hölgyeim és Uraim! Jöhet a fent említett régóta vágyott gyümölcs, a gyrosról, csöves kukóról, piros gyümölcsökről és egyéb kulináris hiánycikkekről nem is beszélve! És nyilván annyit fogok mosolyogni, hogy azt fogjátok hinni, egész nap be vagyok tépve (pedig sosem szívtam....). Majd készítsétek a hegesztőszemüvegeket, mert a fehérítés után durvák szoktak lenni az András-mosolyok. És nem ér gyémántgyűrűvel visszavágni:-)))

Eljutok Rómába. Tuti. Sőt, Mr. Big el fog vinni egy olyan nyaralásra, hogy elindulunk Észak-Olaszországból, végigjárjuk a csizmát és ad hoc jelleggel megállunk bizonyos helyeken. Rómában tuti. A Trevi kútnál órákig fogok tátott szájjal bámulni, a jobb mutatóujjam pedig begörcsöl a sok fotózástól. Talán lesz egy külön mappám a tárhelyemen, hogy Trevi kút.

Kiolvasok mega mennyiségű könyvet, talán felfrissítem angoltudásom és lemérem egy nyelvvizsgán, és tutira felfrissítem a történelemmel kapcsolatos tudásom, mert középiskola óta az agyam ebben a tekintetben benyomta a ctrl-alt-delete betűkombinációt, gyakorlatilag alig emlékszem pár évszámra...hát ez van...a felesleges tudás lexikonja győzött (pl. hogy melyik évben fogadták el a hatályos SZJA tv-t...). Verseket is fogok olvasni, múltkor kezembe akadt az ARJ és olyan jó volt szemezgetni. A sportolási szokásaimat az eddig eltelt 12 nap statisztikája alapján szeretném folytatni. Ja, és tolom veletek a kék túrákat majd! A színházmammert is életben tartom majd, meg a bp-i mozikat...

A "Troá Person" szülinapi bulinkon akkorát táncolunk, hogy még szeptemberben is azt fogjátok emlegetni.

Apróbetű: Az idei év nyilván szólni fog némileg a politikáról, egy lightosnak nem mondható APEH ellenőrzésről, újabb adótörvény módosításokról, de azt hiszem, én majd megveszem azt a pólót, amin az agresszív fejű nyuszika azt mondja, hogy "Értem én, csak leszarom". És megyek inkább hullócsillagra vadászni.

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kenyszer-szingli-let.blog.hu/api/trackback/id/tr951667619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drott 2010.01.13. 20:18:09

Nekem nagyon tetszenek a terveid 2010-re de őszintén remélem, hogy nem lesz sok időd mondjuk törit tanulni, a tervezett 100 helyett jó ha 10 vers elolvasása fér bele, illetve javítod a csokor-elkapásban érdekelt hölgyek esélyét azzal, hogy nem vehetsz már részt benne!!! Nagyon tetszik ez a bejegyzés (is), várom a következőt!

mohus 2010.01.13. 20:23:54

Már fogalmazódik az agyamban, téma van, vazze...:-)

czimko 2010.02.08. 20:03:10

Szia Anna!Nagyon élvezem a blogod, egyszerre vicces és elgondolkodtató is. A 2010 rulez! bejegyzést olvasva döbbentem rá, hogy én egyáltalán nem készültem fel a 2010-re és a "nekem lesz az év esküvője" elképzelésnél tovébb kellene terveznem...a Troá perszon bulira nagyon készülök, lehetne május 22 és 30 között? :-)

mohus 2010.02.13. 23:01:18

Akkoriban nem inkább valami lánybúcsú téma lesz, Czim drágám?!:-)

Mondjuk nekem belefér a Troá Perszon - Lánybúcsú - Eskembeskem 3 egymás utáni 7végén, de majd a többi Discobéjbeee-t is meginterjúvoljuk:-)
süti beállítások módosítása