HTML

KénySZer-SZingli-Lét

Friss topikok

  • drott: de jó de jó!!! már többször nézegettem nincs e új bejegyzés és tessék, végre :) Nekem az tuti hogy... (2010.09.09. 13:53) Nyár, vége, hangulat
  • bujakz: Mohus, mikorra várhatjuk a következő bejegyzést? nagy a csönd mostanában. (2010.07.25. 21:49) Így jártam Nagyapátokkal
  • bujakz: Mohus! Ezúton még egyszer boldogot Neked! Nemsoká csatlakozom én is! ;) (2010.04.27. 21:40) Nemcsakahúszéveseké...
  • boush: Ez egy fasz volt! (2010.03.23. 10:41) legalja pont húúúú...
  • mohus: @ciao: Igen, igazad van, az önbizalmon kéne csiszolni, nem keveset. Arról nem is beszélve, hogy eg... (2010.03.21. 22:37) Mr. Hudini és Mr. Hejesírás

Linkblog

2009.11.17. 20:20 mohus

Megint házhoz mentem a pofonért...:-)

Naszóval. Ott tartottunk, hogy a pasi, akit csak a belső értékek érdekelnek. Társkeresős profiloldalán egyértelmű utalás volt arra, hogy ő aztán nem olyan típus, akinek ideáljai vannak, csak egy kedves, helyes, mosolygós, blabla lányt keres. Kért rólam képet. Küldtem. Jött is hamar a válasz, hogy elmehetnénk együtt fotózni, mire gondoltam, hogy átyáég, de kreatív a srác, hogy nem kávézni hív, hanem közös hobbi gyakorlására. Aztán coming out-oltam neki, hogy mosolyom jelenleg árnyalja egy kis fogszabi és csak 10 hónap (titkon abban reménykedem, hogy csak 8:-)) múlva lesz holywoodi mosolyom. Erre ő: Ja, hát én nem vagyok az esete, azért is írta, hogy menjünk fotózni. (Pajti, what is this???) De ha így nem akarok, azt is megérti. Én meg úgy voltam vele, hogy egyebassza, a közös fotózás jó móka, nosza. Ráadásul a pasi tényleg csodaszép fotókat gyárt...Na, meg is beszéltük, hogy amint szebb lesz az idő (ekkor épp szakadt az eső), mehetünk, csüt. körül jelentkezik. Igen, Drágaszágok, jól gondoljátok...a csütörtök is eljött, a jó idő is...a pasi nem jelentkezett...de azért én fotóztam a 7végén!!!:-)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kenyszer-szingli-let.blog.hu/api/trackback/id/tr401532729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása