HTML

KénySZer-SZingli-Lét

Friss topikok

  • drott: de jó de jó!!! már többször nézegettem nincs e új bejegyzés és tessék, végre :) Nekem az tuti hogy... (2010.09.09. 13:53) Nyár, vége, hangulat
  • bujakz: Mohus, mikorra várhatjuk a következő bejegyzést? nagy a csönd mostanában. (2010.07.25. 21:49) Így jártam Nagyapátokkal
  • bujakz: Mohus! Ezúton még egyszer boldogot Neked! Nemsoká csatlakozom én is! ;) (2010.04.27. 21:40) Nemcsakahúszéveseké...
  • boush: Ez egy fasz volt! (2010.03.23. 10:41) legalja pont húúúú...
  • mohus: @ciao: Igen, igazad van, az önbizalmon kéne csiszolni, nem keveset. Arról nem is beszélve, hogy eg... (2010.03.21. 22:37) Mr. Hudini és Mr. Hejesírás

Linkblog

2009.11.15. 21:30 mohus

A kifogyhatatlan téma: netes társkeresés...

Na, valljátok be, alig vártátok a netes sztorikat! Hát akkor ide rittyentem a kis kedvencem, még friss, ropogós.

Hívjuk hősünket mondjuk Korrekt Oszkárnak. Namost, K.O.-val egy szép estén majdnem egy órát chat-eltünk (miután írta, hogy ő azért más lányokkal is levelezik...majdnem visszaírtam, hogy "Öreg, azért regisztráltál fel a társkeresőre és találtál ki frappáns bem. szöveget, hogy lányokkal levelezz..."), amikor is épp sztoriban volt, de beírta, hogy "pill". Én türelmesen vártam, gondoltam, odaát lejárt a mosógép, vagy a szomszéd cica becsöngetett egy kis lisztért. Na, mondjuk, lehet, hogy ez utóbbi történt, mert amikor kb. 2 órával később nyugovóra tértem, ő már kijelentkezett a chat-ről. Se egy "mentem, csá", vagy "majd' hívlak", csak úgy uk-muk-fukk kijelentkezett a szépfiú.

Erre rá 2 nappal K.O. írt egy szívhez szóló üzenetet, hogy ő úgy gondolja korrektnek, ha megírja, hogy most nem engem keres, de nem venne le a chat-ről, mert később még levelezhetünk is akár. De ő tényleg így érzi korrektnek, ha ezt megírja (ráerősített a kis cukorborsó:-)). Gondoltam, megírom neki, hogy nálam fordított arányban áll a korrektség és a köszönés nélküli távozás, de úgy voltam vele, hogy nevelje inkább az újdonsült barátnője és csak annyit írtam neki, hogy sok sikert kívánok. Mert a szerelmet ugyebár mindenki megérdemli, még a magátt atom korrektnek tartó hiteltelen pubi is:-)

Nemsokára jön a következő, Belsőértékekérdekelnekcsak Nemvagyazesetem ... mi legyen a keresztneve? Szintén tanulságos történet...

3 komment

Címkék: netes tarskereses


A bejegyzés trackback címe:

https://kenyszer-szingli-let.blog.hu/api/trackback/id/tr581527479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boush 2009.11.16. 09:27:12

Szia M!

Csak, hogy tudd, jó kezdemény ez itten:) Olvasgatom majd meg a feleségem is:)

s

mohus 2009.11.16. 19:01:44

Lovasi Andrásunk után szabadon: KHösziiiiii:-)))

szandri 2009.11.16. 21:48:12

Gratula a bloghoz! Követni fogom!
süti beállítások módosítása