HTML

KénySZer-SZingli-Lét

Friss topikok

  • drott: de jó de jó!!! már többször nézegettem nincs e új bejegyzés és tessék, végre :) Nekem az tuti hogy... (2010.09.09. 13:53) Nyár, vége, hangulat
  • bujakz: Mohus, mikorra várhatjuk a következő bejegyzést? nagy a csönd mostanában. (2010.07.25. 21:49) Így jártam Nagyapátokkal
  • bujakz: Mohus! Ezúton még egyszer boldogot Neked! Nemsoká csatlakozom én is! ;) (2010.04.27. 21:40) Nemcsakahúszéveseké...
  • boush: Ez egy fasz volt! (2010.03.23. 10:41) legalja pont húúúú...
  • mohus: @ciao: Igen, igazad van, az önbizalmon kéne csiszolni, nem keveset. Arról nem is beszélve, hogy eg... (2010.03.21. 22:37) Mr. Hudini és Mr. Hejesírás

Linkblog

2010.03.26. 21:36 mohus

Miss Április

Ja, hát az én volnék:-) De ez a poszt nem is férfiakról fog szólni, vagy de, de áttételesen.

Szóval, helyreigazítással tartozom - leginkább magamnak - az előző posztommal kapcsolatban. Önismereti tréningem során arra jutottam, hogy csak korrekt volt ez a homerun mester, nem tudhatta, hogy épp nem vagyok a topon és mennyire belegázol a lelkembe. Lehet, hogy az ég küldte (el), mert segít nekem abban, hogy újjáépítsem a házam (nem, nem ezt a 6 emeleteset, hanem ami ott belül van). Csak szegény ember megkapta az "utolsó csepp a pohárban" bélyeget...Na de felnyitotta a szemem, hogy itt az ideje, hogy újra megszeressem magam, ami mindannyian tudjuk, nagy meló és nálam ugyebár a sok eltűnőművésszel, meg egyéb szépfiúkkal homokszem került a gépezetbe, úgyhogy most jön a mátrix relóded:-). Van ez a másik okosság is, hogy nem várhatjuk mástól a boldogságot, mert magunknak kell megteremtenünk a saját boldogságunkat. Na, ezzel is egyet tudok érteni, és egyébként értem én, hogy az alfahímek az olyan csajokra buknak, akiknek az arcáról és az egész lényéből az sugárzik, hogy sun is shining (megy ez, mint az ágybaszarás...ja, hát ahogy azt Móricka elképzeli...)

Kezdésnek, ha tévednek az időjósok, holnap délután a kedvenc szingli-programommal folytatom a hétvégét (park, könyv, mp3, napfürdő, smacizós párok ignorálása:-)).

A helyreigazításom másik része pedig az, hogy ezúton köszönöm azoknak a szájbergyerekeknek, akik

szóba álltak velem azon a bizonyos oldalon

megnevettettek

megkérdezték, hogy milyen napom volt

megosztották velem a gondolataikat

őszintén megírták, hogy nem lesz folytköv.

megírták, hogy részükről lehetne folytköv., csak bennem nem pattant a szikra...dobogós az a fiatalember, aki még egy ilyen levélre is visszaírta, hogy sok sikert kíván. Maximum respect.

Jó hétvégét, kedveseim, holnap órát állítunk, mindig ez a legkedvencebb kedvenc estém tavasszal.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kenyszer-szingli-let.blog.hu/api/trackback/id/tr691871694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása